פרוש: "הרחבת הממשלה, רק בשמירת העקרונות שסוכמו"

    אברהם זילבר No Comments on פרוש: "הרחבת הממשלה, רק בשמירת העקרונות שסוכמו"
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ וסגן שר החינוך המיועד מאיר פרוש שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם בתכנית 'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' לאחר לילה ארוך ללא שינה בכנסת כנציג יהדות התורה בוועדה מהמסדרת.

    "אנו אחרי לילה מורט עצבים לאישור הרחבת הממשלה, הצלחנו להעביר אותה בקריאה ראשונה על אף ניסיונות האפוזיציה להכשילה בכל דרך, לא נורא, אכן קצת עייפים, לא מתרגש מהעייפות. צריך לזכור שבשליחות שלנו כנציגי הציבור אנו תמיד ערים, תמיד עם עינים פקוחות על המתרחש סביבנו".

    פרוש היה שמח מאוד אם הקואליציה תתרחב, אך לא בכל מחיר, אלא בתנאים ברורים "וודאי שאני בעד הרחבה אך לא בכל מחיר, הכבילות היא לא זו שמפחידה אותי, יותר יפחיד אותי אם ייכנסו גורמים עוינים שיפריעו את קיום ההסכמים שחתמנו מול הליכוד. אפשר בהחלט להתמודד עם קואליציה צרה. אם המחיר של שמירת העקרונות שסוכמו יהיה הקושי בהתמודדות היומיומית והצורך להיות כבולים לכנסת אני בהחלט מסכים לשלם את זה". מסתייג פרוש.

    פרוש מכין עצמו היטב לתפקיד במשרד החינוך ומדבר בצורה אופטימית על העבודה הצפויה לו כסגנו של יו"ר 'הבית היהודי' "דיברתי עם בנט בימים האחרונים, אני מזהה רצון טוב לסייע בנושאים הקרובים לליבנו."

    "בשותפות וברצון לחיות יחד בצורה הומוגנית נוכל לכהן כסגן של בנט בצורה טובה, אני מאמין שאקבל ממנו סמכויות לפעול בתחומים שאותם ארצה לקדם ולשנות, לא יהיו לנו התנכלויות מהקואליציה, כולם כולל נפתלי בנט מודעים לתיקונים שאנו דרשנו בהסכם גם בנושא החינוך"



    0 תגובות